Tinder Boost: dai un ban, dar stai în fața mai multor ”pretendenți”

de: Alexandru Puiu
30 09. 2016

Cu Tinder Boost, tocmai a devenit mult mai ușor să puteți înșela algoritmul aparent aleator prin care figura voastră este propusă persoanelor din preajmă.

La bază, ideea din spatele Tinder este una cât se poate de simplă. Similar cu orice altă rețea socială, vă creați un profil, iar acestuia îi asociați o fotografie. Din momentul imediat următor, persoanelor din împrejurimi, le este propusă fotografiia voastră ca un posibil partener sau parteneră de interacțiune.

Pentru că numărul de utilizatori ai Tinder a evoluat foarte mult la nivel global, foarte mulți pot să-și piardă răbdarea până când fața lor apare pe telefoanele altor persoane. De acum, în astfel de scenarii există Tinder Boost. Noua opțiune contra-cost a celor de la Tinder vă oferă posibilitatea ca profilul vostru să se afle strecurat printre profilurile de top din zonă pentru 30 de minute. Astfel, vă sporiți semnificativ șansele de a găsi o persoană care, la fel ca voi, a dat swipe la dreapta deoarece vrea să poarte un dialog.

Comunicatul oficial al noii funcții detaliază foarte bine care sunt beneficiile vizavi de costuri.,,Tinder Boost vă oferă exact asta, un mod prin care voi să fiți unul dintre profilurile de top din zona în care vă aflați pentru 30 de minute. Sporiți-vă șansele de a vă potrivi cu cineva – veți avea până la de 10 ori mai multe vizualizări pe profil când faceți boosting.

În mare parte, ideea nu este una revoluționară, dar abordarea este un pic diferită. E ca și cum, pe o pagină publică de Facebook ați folosi funcția de Boost atașată unei postări. Aceea vă permite, contra cost, să interacționați cu un public mai larg. Similar, Tinder Boost vă ajută să creați un public mai larg pentru profilul vostru de socializare în lumea reală.

Noua funcție va fi disponibilă abonaților la Tinder Plus gratuit în limita unui Boost pe săptămână. Cei care nu sunt abonați, vor putea plăti o sumă momentan necunoscută pentru fiecare Tinder Boost. Funcția este testată în Australia, înainte să fie disponibilă pe întregul mapamond.